Een artikel zoeken
Op onze website staat links een blok met de functionaliteit ‘zoeken’. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Vanaf deze zoekfunctie kunt u zoeken in ons volledige aanbod. Naast de zoekfunctie kunt u gebruik maken van onze normale navigatie. Zoeken op onderwerp
In de linkerkolom van onze website vindt u links onze hoofdgroepen en productgroepen. U kunt ook naar een bepaalde hoofdgroep door op één van de tabbladen bovenin de pagina te klikken. Hierbinnen kunt u bladeren en artikelen uit dezelfde categorie of hetzelfde genre bekijken.
Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.
U kunt ons bereiken op nummer 0416-34 71 72.
Annuleren of wijzigen
Wilt u een al geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan direct contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@minitec.nl onder begeleiding van uw ordernummer. Zet in het onderwerp van uw e-mail wijziging/annulering bestelling.
Heeft u gekozen voor thuis bezorgen en is uw order al onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.
Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.
Hulp bij bestellen
Bestellen bij Newton gaat snel en gemakkelijk. Het bestelproces bestaat uit vijf duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Stap 1. Selecteer uw producten
o Met de knop in winkelwagen voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
o Met de knop terug naar de winkel gaat u terug naar de winkel.
o Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
o Klaar met winkelen? Klik dan op afrekenen.
Stap 2a. Voer uw adresgegevens in
o Op de pagina Registreren kunt u uw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw
bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om
in te vullen. Inloggen doe je in het blok “Welkom”.
o Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Volgende stap. Als u al ingelogd had, dan slaat u automatisch deze stap over.
Stap 2b. Kiezen voor afhalen of bezorgen
Vervolgens kiest u ervoor om uw bestelling zonder verzendkosten af te halen in onze robotshop of om het thuis te laten bezorgen door TNT. Als u ervoor kiest om het product zelf af te halen, heeft u het meteen en bespaart u verzendkosten. Bij het afhalen worden de verzendkosten automatisch doorberekend in de prijs.
Stap 3. Kies je betaalmethode
U kunt op de volgende manieren betalen. Aan rembours zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.
- iDEAL-internetbankieren
- Vooruitbetalen per bank/giro
- Betalen met PIN in de shop
- Betalen bij de postbode (rembours), dit kost €4,95 extra.
Stap 4. Bevestig de bestelling
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.
- Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden.
- Wilt u iets wijzigen? Klik dan op Wijzigen.
Samples
Newton verzorgt sample leveringen uitsluitend aan bedrijven.
We beoordelen elke sample bestelling en Newton behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van reden de sample bestellingen te annuleren. Wilt u één of meerdere samples ontvangen? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop via info@minitec.nl
Terug naar overzicht |