RoboPos, De grootste online shop van Nederland
Zoeken  Klantenservice  Uw winkelwagen
Home  |  Account  |  Vestigingen  |  Klantenservice  |  Over Newton  |  Contact

7 dagen afkoelperiode

Bij Newton kunt u een artikel binnen zeven werkdagen ruilen of retourneren. Dit geldt voor artikelen die gekocht zijn in onze internetwinkel. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit.

Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via de RMA pagina.

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie de
uitzonderingen op de afkoelingsperiode voor een overzicht van uitgesloten artikelen.







Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  • Afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware.







Stappenplan

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Vraag hier een retournummer aan.
2. Volg de instructies die u per e-mail zijn toegezonden.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Bekijk dan voor de zekerheid de spam folder.
Let op: artikelen zijn tot 7 werkdagen na aankoop te retourneren.





Garantie

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.

Newton heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd repareren door de leverancier.
Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via het bovenstaande stappenplan.

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

1.                    
Gebroken schermen
2.                     Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
3.                     Vocht- of waterschade

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, vraag dan een retournummer aan. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het bovenstaande stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.







Kosten

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.







Terug naar overzicht


Algemene Voorwaarden
Copyright 2007-2025 Newton Technisch Bureau B.V., all rights reserved.

Aantal artikelen: 0
Totaal: € 0,00 (excl. BTW)
 Mijn winkelwagen
Categorie
Welkom!

  Waarom
  Newton?

24 uur Voordeel!
Bestel snel en voordelig
wanneer u dat wilt!
  • Hoge kwaliteit
  • Super Scherpe Prijs
  • Groot Bestelgemak
  • Snelle Levertijd
Nieuwsbrief

 Altijd op de hoogte van de
 laatste aanbiedingen?

 nieuwsbrief  Meld u hier aan

Afhaaladres, openingstijden

Newton Technisch Bureau
Afdeling MiniTec
Havenweg 14

5145 NJ Waalwijk

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
8.00 - 16:30 uur

Gratis sample

Wilt u een gratis sample ontvangen?

 nieuwsbrief Vraag deze hier aan

Klantenservice


info@newtonminitec.nl
+31 (0) 416 - 34 71 72
Tijdens kantooruren

Bezorging & Betaling

Wij bezorgen in Nederland en België

Orderkosten: vanaf € 0,00
Francogrens € 200,-

Veilig betalen:

Vooruitbetalen
Onder Rembours
Op rekening

Product Suggesties

Adviseer ons welk product u graag in ons assortiment zou zien.

Voeg suggestie toe