7 dagen afkoelperiode
Bij Newton kunt u een artikel binnen zeven werkdagen ruilen of retourneren. Dit geldt voor artikelen die gekocht zijn in onze internetwinkel. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit.
Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.
Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via de RMA pagina.
Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie de uitzonderingen op de afkoelingsperiode voor een overzicht van uitgesloten artikelen.
Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden.
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
- Afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware.
Stappenplan
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Vraag hier een retournummer aan. 2. Volg de instructies die u per e-mail zijn toegezonden.
Heeft u geen e-mail ontvangen? Bekijk dan voor de zekerheid de spam folder.
Let op: artikelen zijn tot 7 werkdagen na aankoop te retourneren.
Garantie
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.
Newton heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd repareren door de leverancier. Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via het bovenstaande stappenplan.
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
1. Gebroken schermen 2. Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik 3. Vocht- of waterschade
Defect bij ontvangst
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, vraag dan een retournummer aan. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.
Stappenplan garantie en defecten
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het bovenstaande stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.
Kosten
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.
Terug naar overzicht |